شهرداری منطقه دو رشت
1399/09/16 تلاش شبانه روزی معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه دو برای پیشبرد پروژه بهسازی بازار رشت در روزهای تعطیل بازار
تلاش شبانه روزی معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه دو برای پیشبرد پروژه بهسازی بازار رشت در روزهای تعطیل بازار
یوسف یزدانی از تلاش شبانه روزی معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه دو شهرداری رشت برای پیشبرد پروژه بهسازی بازار رشت در روزهای تعطیل بازار به دلیل محدودیت کرونایی خبر داد.

سرپرست منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به اجرای پروژه بهسازی بازار رشت اظهار داشت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های در دست اجرای شهر رشت است که فاز اجرایی آن از اوایل سال جاری آغاز شد.
یوسف یزدانی به توقف پروژه بازار در مقاطع مختلف سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: اجرای این پروژه مجددا پس از بازار شهریور ماه -که بازار به خاطر نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس پرتردد بود- آغاز شد و اکنون به جهت تعطیلی اجباری بازار -به دلیل محدودیت های کرونایی- به صورت شبانه روزی دنبال می شود.

وی در ادامه به تشریح پروژه بهسازی بازار پرداخت و گفت: این پروژه که در حال حاضر در حال اجراست دارای 4 فاز تعویض کابل مستهلک 20 کیلو ولت برق، عملیات لوله گذاری شبکه جمع آوری و انتقال آبهای سطحی و فاضلاب، اجرای عملیات لوله گذاری و نصب هیدرانت آتش نشانی و اجرای عملیات کفپوش است.

سرپرست منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به ایمن شدن بازار پس از انجام پروژه، بیان داشت: همه ما به ارزش اقتصادی و تاریخی بازار رشت واقفیم. بازار، یکی از استراتژیک ترین نقاط گیلان است که علاوه بر اهمیت اقتصادی با داشتن کاروانسراها و راسته های مختلف از جذابیت های گردشگری خاصی برخوردار است و این موارد نیاز به افزایش امنیت این منطقه را بیشتر می کند‌.

یوسف یزدانی در پایان ضمن تشکر از صبوری شهروندان و بازاریان در مدت زمان انجام پروژه، گفت: برای پیشگیری از آسیب های احتمالی به بازار و کسبه، جلسات زیادی با رییس اتاق اصناف، ادارات ذیربط و معتمدین بازار برگزار شد و بدون تردید اجرای این پروژه به نفع شهر رشت، بازار و کسبه خواهد بود.
تعداد بازدید: 1700
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal