شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خوش آمدید
بازدید از  مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان و بررسی مشکلات و معظلات آن 1399/07/13
بازدید از مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان و بررسی مشکلات و معظلات آن

معاونت شهر سازی و معماری شهرداری رشت خبر داد:

بازدید از مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان و بررسی مشکلات و معظلات آن

بازدید، در تاریخ 10 مهر ماه با حضور معاون شهر سازی و معماری شهرداری رشت و معاون خدمات شهر شهرداری و دبیر و کارشناسان مربوطه شهر دوستدار کودک و مدیر مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان، با هدف بررسی مشکلات و معظلات کودکان کار و خیابان برگزار شد.

در ابتدا، دکتر ویسی ضمن تشکر از معاون خدمات شهرشهرداری و معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و دیگر حاضران در جلسه، خوشحالی خود را از حضور در این مجموعه بیان داشت و از دبیر خانه فعال شهر دوستدار کودک شهر رشت تشکر کرد.

ایشان همچنین؛ از گسترش این مجموعه ابراز خوشنودی کرد و عنوان نمود، بررسی مشکلات کودکان کار و خیابان، بسیار خداپسندانه است و عواقب معنوی آن بسیار ارزشمند تر از عواقب مادی و دنیوی آن می باشد.

وی افزود؛ همه دستگاهها که اعتبار و امکانات مربوطه را دارند و قوانین نیز به آنها اجازه می دهد، می بایست در پیشبرد این هدف مهم، کمک کنند و نقش داشته باشند تا در ایران زمین ودر استان زیبای گیلان و شهر رشت شاهد هیچ کودک کار و خیابانی و بد سرپرست نباشیم.

این کودکان نباید به جای دغدغه تحصیل و رشد و نبوغ و نوآوری، دغدغه سرپناه و امنیت و کانون گرم خانواده با حداقل امکانات را داشته باشند زیرا این کودکان آینده سازان این مملکت هستند. همانطور که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که توسط جوانان آن دوره به انجام رسید تا امنیت برقرار گردد، کودکان دیروز، حالا چرخهای فعالیت و توسعه را به دست گرفته اند.

شهرداری با تمام توان خود در حال فعالیت در این زمینه می باشد مخصوصا که رشت جزو شهرهای پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شده است.

در پایان؛ کمک همه جانبه سازمانهای مختلف شهرداری به جهت هم پوشانی اقدامات مربوطه با هدف نتیجه ملموس کار، برای جامعه مخاطب (کودکان کار و خیابان) در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 
 
تعداد بازدید: 1182
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal