شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خوش آمدید
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برنامه های هفته سلامت بانوان خبر داد 1399/07/22
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برنامه های هفته سلامت بانوان خبر داد

حمید رضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با اعلام اینکه از تاریخ 24 مهر همزمان با آغاز هفته سلامت بانوان تا 30 مهر ماه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی متنوعی در دست اجرا داریم گفت: این برنامه ها با اجرای ورزش صبحگاهی بانوان با همکاری بهزیستی در تاریخ 24 مهر ماه توسط یک مربی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی آغاز خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه برخی از این برنامه ها با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان،سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر شهرستان رشت برگزار خواهد شد، ادامه داد: طی روزهای 25 الی 30 مهر ماه اجرای مسابقات ورزشی چون برگزاری مسابقات دارت بین بانوان همکار شهرداری ، مسابقه بدمینتون ، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی برای عموم بانوان و همچنین برای اولین بار برگزاری همایش یوگا برای بانوان بصورت عمومی در پارک بانوان واقع در منظریه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بانوان مسئولیت پرورش فرزندان ایران اسلامی را دارند ابراز داشت: توجه به سلامت روح و جسم بانوان از اهمیت بسزایی برخوردار است بنابراین تلاش خواهیم نمود در زمینه ورزش بانوان گامهای بیشتر و موثر تری برداریم.

محمدی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به اوج گرفتن این ویروس منحوس از برپایی ایستگاه سلامت برای بانوان با حضور پزشک مربوطه و انجمن همیاران سلامت روان  جهت آگاهی بخشی زنان جامعه به عنوان مادر و همسر در خانه جهت ارتقای سلامت جسم وروان خانواده خبرداد که در این ایام در پیاده راه فرهنگی مستقر خواهند بود.

وی گفت: با ایجاد غرفه هایی در پیاده راه فرهنگی به برپایی ایستگاه سلامت بانوان با نظر به آگاهی بخشی بانوان و همچنین ویزیت رایگان اعم از تست قند خون ، فشار خون و همچنین مشاوره رایگان اقدام خواهیم نمود.

محمدی همچنین با اشاره به زحمات بی دریغ فعالان عرصه سلامت به تقدیر و تجلیل از بانوان این عرصه اشاره کرد و گفت: در هفته سلامت بانوان از تعدادی از بانوان این عرصه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این ایام تلاش داریم در هر روز ازهفته سلامت پیامهای مرتبط بهداشتی و ارتقای سلامت به بانوان را در برنامه کاری داشته باشیم.

محمدی در پایان با بیان اینکه مسابقات ورزشی بانوان بصورت عمومی در پارک بانوان برگزار خواهد شد اذعان داشت: بانوان می توانند در این مسابقات مفرح در پارک بانوان شرکت نموده و به سه نفر برتر جوایزی نیز اهدا می شود.

تعداد بازدید: 1731
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal