شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خوش آمدید
دیدار با آتش نشان مصدوم رشتی 1399/07/20
دیدار با آتش نشان مصدوم رشتی

 
 

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به حادثه آتش سوزی 10 مهر 99 که موجبات مصدومیت دو شهروند و دو آتش نشان را فراهم نمود، ادامه داد:

در این حادثه 5 باب خانه ویلایی دچار آتش سوزی شد که بواسطه نجات دو شهروند "مادر 72 ساله و پسر 35 اش" از زیر آوار دو آتش نشان دچار سوختگی و دود گرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه مادر 72 ساله "دارای معلولیت حرکتی" بواسطه شدت آسیب در بیمارستان فوت نمود، ادامه داد: یک تن از آتش نشانان که کمی بر اثر تراکم فعالیت در اطفای آتش دچار بی حالی شده بود در محل حادثه توسط عوامل اورژانس بهبود یافت ولی متاسفانه آتش نشان؛ امیر زیرک دیدار به شدت دچار حادثه سوختگی شد که پس از سپری نمودن دوره درمان در بیمارستان سوختگی ولایت هم اینک در حال گذراندن مراحل دیگر درمانی در منزل است.

مومنی با بیان اینکه حقیقتا شغل آتش نشان بودن به مصاف بهترین سرمایه زندگی رفتن توسط هر آتش نشان است، ادامه داد: حتی تصور نجات برای کسی که تنها چشم بر تو دوخته بسیار سخت است آنجایی که آتش امان می برد و تو میمانی و یک تن و یک فداکاری.

 وی در پایان ضمن دعای خیر و سلامتی برای امیر زیرک دیدار آتش نشان شهر باران که در پی نجات دو شهروند به شدت دچار حادثه سوختگی شد؛ از خداوند منان برای تمامی خدمت گذاران روزهای بدون حادثه را خواستار شد.

همین گزارش حاکی است: پیش از ظهر روز گذشته 20 مهر 99 رییس سازمان آتش نشانی بهمراه تنی چند از مسوولین و آتش نشانان با حضور در منزل آتش نشان مصدوم ضمن دیدار از نزدیک در جریان روند بهبودی وی قرار گرفتند.

 
 
 
 

 
تعداد بازدید: 1397
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal