شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خوش آمدید
برپایی کارزار مبارزه فرهنگی و رسانه ای ماده مخدر شیشه و گل در بوستان ملت / مکان یابی برای برپایی نمایشگاه دائمی مبارزه با مواد مخدر در رشت 1399/08/07
برپایی کارزار مبارزه فرهنگی و رسانه ای ماده مخدر شیشه و گل در بوستان ملت / مکان یابی برای برپایی نمایشگاه دائمی مبارزه با مواد مخدر در رشت

جلسه هماهنگی برای برگزاری برنامه های مشترک هفته پدافند غیرعامل با حضور آریا طوفانی معاون پیشگیری بهزیستی گیلان ؛ رضا سلیمی رئیس جمعیت هلال احمر رشت ؛ رشیدی نژاد رئیس جمعیت همیاران سلامت و محمد رضا علیز اده معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

محمدرضا علیزاده معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این جلسه از برپایی کارزار مبارزه فرهنگی و رسانه ای ماده مخدر شیشه و گل در بوستان ملت به مناسبت هفته پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: این برنامه با هدف شناسایی مشکل و ارائه راهکارهای اجرایی و ایجاد محیطی حمایتگر برای رفع معضلات اجتماعی برپا می شود.

وی افزود: کارزار مبارزه فرهنگی ورسانه ای ماده مخدر شیشه و گل با همکاری اداره کل بهزیستی؛ جمعیت هلال احمر گیلان و جمعیت همیاران سلامت برپا می شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مکان یابی برای برپایی نمایشگاه دائمی مبارزه با مواد مخدر دریکی از بوستانهای شهر رشت با مشارکت بهزیستی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به افزایش تنوع مواد مخدر مصرفی لازم است که اطلاع رسانی به شهروندان برای مراقبت از فرزندانشان به صورت مداوم و تخصصی انجام شود.

علیزاده بهره گیری از ظرفیتهای سایر دستگاه ها و نهادهای متولی در حوزه پیشگیری از مواد مخدر در برپایی این نمایشگاه را لازم و ضروری دانست واظهار کرد:  همکاری های بین بخشی و تعامل سازمانها و ادارات بر اثربخشی هر چه بیشتر برنامه های اموزشی می افزاید. بنابراین لازم است در برپایی نمایشگاه دائمی مبارزه با مواد مخدر سایر نهادها و سازمانهای مسئول دعوت به همکاری شوند.

وی برپایی مانورهای آموزشی در مناسبتهای مختلف را با همکاری بین بخشی دستگاههای متولی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: می توان با همکاری هلال احمر، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و سپاه و سایر دستگاهها برنامه های مناسبی جهت آموزش شهروندان اجرا کرد چرا که هر سازمان و نهادی ظرفیتهای خاص خود را دارد که می تواند بر کمیت و کیفیت برنامه های اجرایی بیفزاید.

 

تعداد بازدید: 1800
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal