شهرداری رشت
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خوش آمدید
حضور شهردار  رشت در وبینار شهرهای دوستدار کودک ایران و اندونزی 1399/08/28
حضور شهردار رشت در وبینار شهرهای دوستدار کودک ایران و اندونزی

معاونت شهر سازی و معماری شهر داری رشت خبر داد:

حضور شهردار رشت در وبینار شهرهای دوستدار کودک ایران و اندونزی

به گزارش واحد خبر معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت شهردار رشت در این جلسه، گزارشی از اقدامات شهرداری رشت در حوزه شهر دوستدار کودک ارائه داد.

احمدی، شهردار رشت؛ پیگیری جهت مناسب سازی و بهسازی فضای شهری، برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی با موضوع کودک، تصویب ضوابط ساخت و تجهیز اتاق مادر و کودک، تهیه دیوار کودک و ... را از اقدامات شهرداری رشت در این حوزه برشمرد.

شهردار رشت به ظرفیت سازمان ها و تشکل های مردم نهاد فعال رشت به عنوان یکی از بازوان اجرایی در حمایت از کودکان اشاره کرد و افزود: شهرداری رشت از تمام ظرفیت های خود برای مشارکت با موسسات مردم نهاد بهره می گیرد.

وی تصریح کرد: خانه بازی کودکان اوتیسم نیز با مشارکت شهرداری رشت به عنوان اولین مرکز اوتیسم کشور به تازگی در رشت افتتاح شده، ضمن اینکه شهرداری رشت در حوزه فرهنگی و هنری با انعقاد تفاهم نامه با موسسات خیریه برای حمایت از کودکان تلاش می کند.

گفتنی است، در راستای الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون حقوق کودک و ابلاغ دستورالعمل شهرهای دوستدار کودک، شهر رشت در بین 12 شهر جهت پایلوت شدن به عنوان شهر دوستدار کودک کشور قرار گرفت.

 
 
 
تعداد بازدید: 486
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal