شهرداری رشت
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خوش آمدید
انفجار در مغازه جمع آوری سیلندر گاز مایع؛ دو مصدوم بر جای گذاشت/ آتش نشانی رشت 1400/09/01
انفجار در مغازه جمع آوری سیلندر گاز مایع؛ دو مصدوم بر جای گذاشت/ آتش نشانی رشت

 
 

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این حادثه در ساعت 17:46روز جمعه 28آبان 1400به مرکز کنترل 125آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی" رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام 3آتش نشان بهمراه یک دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بلوار شمسی پور، ابتدای کوی احمدیان خبر داد.

وی با بیان اینکه بعلت انتشار گاز از ناحیه سیلندر گاز مایع در فضای مغازه و رسیدن گازهای متراکم به شعله گاز پیک نیکی روشن، موجبات انفجار را فراهم ساخت، افزود: پرتاب قطعات ناشی از انفجار بر روی خودروی206 عبوری، آسیب دیدگی راننده 50 ساله از ناحیه صورت را رقم زد.

این مسوول با بیان اینکه آتش نشانان سریعا نسبت به انجام تمهیدات ایمنی بواسطه آسیب دیوارها، سقف و شیشه سکوریت اقدام نمودند، ادامه داد: موج انفجار موجبات سوختگی سطحی مرد 70 ساله( مالک)از ناحیه دست، سر و صورترافراهم داشت.

هشدار: در زمانی که به هر دلیلی به انتشار گاز شهری و یا گاز پیک‌نیکی و سیلندرهای گاز شک کردید سریعا و به آرامی درب و پنجره ها را باز کنید، به کلیدهای برق دست نزنید و به هیچ عنوان از فندک و کبریت استفاده نکنید.

 
 
 
 
تعداد بازدید: 885
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal