شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خوش آمدید
ارسال 120 اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت 1401/10/10
ارسال 120 اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به 120 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت از سراسر کشور گفت: مراسم اختتامیه یکشنبه 11 دی در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

یاسر محجوب با اشاره به اینکه هیئت انتخاب جشنواره فیلم کوتاه رشت تعداد 120 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور را بررسی کردند، گفت: 42 اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه آثار از 19 استان کشور، 26 شهر و 55 نفر شرکت کننده ارسال شده است، افزود: 120 فیلم از هنرمندان علاقمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره از صبح روز جمعه 9 دی با اکران مردمی و دانش آموزی آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: در روز اول جشنواره 2 کارگاه آموزشی طوفان نهان قدرتی و مهدی رحیمی نجات برگزار می‌شود و در روز جمعه همه شرکت کنندگان برای دیدار از خانه میرزا کوچک و مقبره می‌روند.

محجوب با اشاره به برگزاری اکران تخصصی آثار ویژه شرکت کنندگان و هنرمندان ادامه داد: این برنامه ساعت 16 در تالار مرکزی رشت انجام می‌شود و پس از اکران، نقد و بررسی آثار توسط نواب محمودی با حضور شرکت کنندگان‌انجام می‌شود.

وی افزود: 6 فیلم از شهرهای رشت و انزلی در بخش‌های مستند، داستانی، موبایلی و کلیپ در جشنواره حضور دارند.

محجوب با بیان اینکه آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب در بخش داستانی 18 فیلم، بخش مستند 10 فیلم، بخش پویانمایی 6 فیلم، بخش موبایلی 4 فیلم و بخش کلیپ 5 فیلم است گفت: اکران مردمی و دانش آموزی و رونمایی از فیلم کوتاه رقص چاقو از دیگر بخش‌های جشنواره است.

تعداد بازدید: 4953
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal